猫とワタシ

FLy to high wiz NewS

進むべき 道は自分で そうさ 自分の意志で 決めればいい

この記事のみを表示するスポンサーサイト

スポンサー広告

上記の広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。
新しい記事を書く事で広告が消せます。

この記事のみを表示する昨天太近...明天太遠

生活日記

尋晚(淩晨)臨訓之前去廁所
發現




天光了!





再望一望個鍾……5點32分
癡線!!我只不過online睇左兩個節目啫
唔係真係咁耐ar嘛?!
一開始果陣係想穩LIVE睇
點知最後link來link去變咗睇節目
完娛(誰是掰歌王) +娛百(我家也有大明星) - 阿信
本來以為無乜嘢……
點知原來個死人掰歌王好好笑!!
搞到我最終忍唔住半夜爆發了XDDDDDDDDD
「知足」掰成「陳信宏」
最最最最最後仲嚟過變態降key唱「戀愛ing」兼COS全人類
一出嚟就自認係阿信……“落腳(卡)信”……英文名叫LOCATION
好爛嘅GAP!
之後郭富城、費玉清、Elephant.C、豬哥亮、Michael Jackson……and so on上身
其實佢講來講去都係果幾句話



阿信啊……我愛你
阿信啊……我是真的(+對你愛不完經典手勢)愛你啊XDDDDDDDDDD
信啊信啊信啊信啊信啊信啊……
信、信、信、……OUT(音譯)XDDDDDDDDDD




太多喇……反正佢就一直圍住阿信氹氹轉嚟唱
Michael Jackson果段仲跳埋上張台到(噴)
笑到我碌地咁制!!!!!XDDDD
搞到兩老都醒埋|||




下午同兩老一齊羅咗部打印機去淘街整
因為上禮拜突然想整翻好部機嚟用
買咗個新嘅彩色墨盒但唔知點解淨係出到一只色

去到淘街……

第一間……你要羅埋個驅程嚟先有得整
第二間……無得整ga喇,你買過部啦


唉……我都心灰意冷

老豆唔死心又問多一間
終於碰到個好人喇!
佢好詳細咁問咗我……
我就將我嘅情況話咗俾佢聽
試過清洗噴頭、換盒放等等都唔得
後來佢就話可能係個墨盒問題唔關部機事
我呢只打印機一般情況無咁易會壞……建議我羅個墨盒翻去換
或者俾部機買墨盒果度嘅人幫你試下睇下邊度出問題


呢D咪就係PRO咯
最後證明真係個墨盒有問題……塞咗
汗……我好好手神買咗個庇品orz
店家後來幫我換咗個新嘅……得咗
我已經成3年幾無用過呢部機喇




認真要講句:お帰り



搞惦完部機……突然覺得好頸渴!
去M記歇咗下脚
原來麥樂COOL甜品站買5蚊……櫃台買就要7蚊!!
店!!!!有乜理由!!!!
大家以後要注意喇= =++

後尾行咗下北京路……
我想要嘅嘢仲係無得買!!!!
仲要俾人當我白撞嘅!!!(妖)


晚阿媽帶我地吃抵吃乳鴿……
去到小北花圈果頭
樓上鋪……間嘢睇上去好UP DUP
上樓梯果陣老豆突然講:“好似無空調添ar”
喂喂喂%%%唔係ar嘛???
事實證明個衰人又係到吹水=v=
不過間嘢出乎意外超級多人!!!!
爆曬棚無位坐
等咗一陣有位阿姨叫我地唔好行開等佢地走……真係好人^^
坐落唔好講咁多先整兩只乳鴿JIAO下
一共點咗四個送……味道都OK喔
估唔到呢間嘢D出品都唔差
而且價錢唔貴……抵啊
話就話阿媽帶我地去吃
點知最後居然俾佢屈我埋單!!
佢帶我入嚟我帶翻佢出……奸到|||



回家途中不幸地遇上極品
行行下路邊有個女追咗我兩步想派卡片
通常呢種情況個個都係照例唔蘇佢
點知只POORGUY停抵咗無追上嚟之後再補一句


這是減肥的!


F(嗶嗶——)K!!!!!!!!!
減你個MAO!!!!


可能吃飽飯個腦轉得特別快
我即刻好鬼有禮貌回佢一句


留翻俾你ar下



我諗實激死佢
隔離阿媽已經笑到收唔到聲--
之後就講咗句「叻……你係得嘅!邊個教你ga?」XD
無人教過我呢D嘢
大概係近得我地部門D阿姨多……
佢地個個都好識講嘢……
有時佢鬧咗你都可能唔知果種
比起佢地我呢D唔算得上係乜嘢
不過呢種派單嘅人把口真係贱…玩人身攻擊
抵你成世企街!!!!!!!!!!
隔離大大個垃圾站……吃Keee啦

コメントの投稿

secret

トラックバック

この記事のトラックバックアドレス

→この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)
上記広告は1ヶ月以上更新のないブログに表示されています。新しい記事を書くことで広告を消せます。